Известие

Collapse
No announcement yet.

въпрос за обороти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Като свалиш таблото ,сваляш и оборотумера и на него в задният десен ъгъл ще видиш въпросният потенциометър за да го настроиш точно трябва да разпробиеш таблото точно срещо тримера ,колкото да пъхнеш отверка !
    Зглабяш всичко както си е било закачяш таблото без да го завиваш палиш и форсираш до прекъсвач и въртиш тримера докато прекъсвача почне да включва на 6000 рпм. !
    ПС важно е да сложиш стрелката както си е била в състояние покой ,а именно да стои на 400 рпм !
    Предполагам ,че има и друг вариянт за насторойка с някакъв уред !
    Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

    Comment


    • #17
      ако държиш да стане точно, разглобяваш си таблото,вадиш оборотомера. отиваш в сервиз, да ти закачат един цифров оборотомер, закрепваш твоя някакси и въртиш тримера докато го нагласиш. после даваш газ и гледаш дали показанията съвпадат.
      точка

      Comment


      • #18
        Мерси колеги,скоро ще пробвам и ще пиша за резултата. Предполагам,че ако има някакъв ефект ще ида на диагностига за да го настроя по-точно.
        Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
        Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

        Comment


        • #19
          Пишете да видиме резултата,аз имах проблем на всичките 33ки във високите не показваше вярно.За 16ката имам 2комп. и на двата регулатора са на 7200,обаче с единия изключва на 6000,а с другия на 8000,а няма чип.
          Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
          Alfa Romeo 33

          Comment


          • #20
            Значи,направих тази процедура.Не се наложи да разпробивам нищо,само свързах оборотомера, но разкачен за лентовия кабел след това го настройвах спрямо оборотите на свободен ход. Нагласих ги около 900 оборота. След това форсирах до прекъсвач и... кво да видя 7200... точно като по книга. Това е от мен и хиляди благодарности на колегите,които ме светнаха как става.
            Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
            Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

            Comment


            • #21
              Поздравления колега обаче по алтодатата го дават прекасвача да се вкючва на 6000 рпм при трета серия , а за втора серия 5500 рпм , за 16 винтилките 6500 рпм. !
              Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
                Поздравления колега обаче по алтодатата го дават прекасвача да се вкючва на 6000 рпм при трета серия , а за втора серия 5500 рпм , за 16 винтилките 6500 рпм. !
                Интересно тогава,защото пък и дават максимална мощност от 132 к.с. при 6500 оборота, та.... малко ме самнява да я ограничававт точно в пика на мощноста
                Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                Comment


                • #23
                  Междо другото и аз сега погледнах в аутодатата, та.. тези стойности които ги дават са за (kw/h.p.)r.p.m. - обороти, при които се постигат тези стойности за kw и h.p.
                  Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                  Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                  Comment

                  Working...
                  X